Leta i den här bloggen

måndag 7 september 2015

Tro hopp och kärlek

God morgon på er!

Sitter här och tar hand om helgens ordrar. Packar alltid paketen med glädje och kärlek, och det vill jag gärna visa mina kunder :)

Helgens församlingsläger i Åsljunga på temat "Tro, hopp och kärlek" blev jättetrevligt. Gemensamma aktiviteter; skapande, musik, grillning och samvaro med glada skratt gav oss en fin gemenskap. Se vilken fin tavla vi gjorde tillsammans alla barn och vuxna!



Det var längesedan man var på ett läger av detta slag, och tankarna for bakåt i tiden till när jag var konfirmand på ett musikläger och bodde på en kursgård en månad. Typ 30 år sedan, men i minnet väldigt färskt. Vissa händelser i livet sätter spår mer än andra. Det var nog då jag insåg på riktigt hur mycket musiken betyder i mitt liv och framför allt hur den kan beröra min själ och hjärta så mycket.

Idag är det måndag och en härlig ny vecka stundar. Jag går och väntar på leveranser av fler skor, och ni som väntar kommer förhoppningsvis kunna få dem i slutet av veckan eller i början på nästa. Roligt är att vi åter igen kommer att få in den rosa mjuka arbetsskon i lager. Den har varit den sko vi sålt allra mest utav tror jag, men sen blev det svårt att få tag på rätt skinn ett litet tag. Men nu hoppas jag vi kommer kunna köra på igen!

Önskar er en fin ny vecka och allt gott

Kramen,
Elisabet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar