Leta i den här bloggen

måndag 7 november 2011

Pennor och penslar sorterade!

God förmiddag!

Har helt plötsligt blivit varse om att vi redan är en bit in i november..hur kunde detta hända? Men det är väl sant de dom säger, att har man roligt så går tiden väldigt fort. Nu är det ju dags att börja fundera på julen!
Idag sitter jag och gör flygblad som jag tänkte gå och dela ut i folks brevlådor. En personlig tavla istället för en opersonlig leksak i julklappssäcken kanske kan vara något att tänka på..... Så här blev mitt flygblad:
Vi säljer bra av tavlorna, vilket är jättekul verkligen, men som alltid behöver det nå ut till fler i målgruppen. Att göra flygblad i en stor hög är ju bra, för då tvingas man också ut och gå så får man lite gratismotion på köpet......

Äntligen har jag fått ordning på mina pennor och penslar här på kontoret. Hittade en fenomenalt bra lösning på IKEAs köksavdelning. En liten stång med plastbyttor på, där man kan sortera upp saker som behöver sorteras upp. Titta så bra det blev! Ska nog göra likadant till lillemans alla tuschpennor och grejor i hans rum.

Ha en bra novemberdag allesammans. Här i Lomma är det mulet, fuktigt och grått, precis som det brukar vara i november......


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar