Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

Mina stolar blev som karameller.....

Idag har jag suttit och gjort ett julkortsmotiv. Listan över vem vi skickar julkort till bara växer med åren.....så härligt det är med så många fina vänner, och att man får fler hela tiden! Än håller jag fast vid att skicka riktiga hederliga julkort med posten till mina vänner. Kanske den enda tiden på året då folk faktiskt får ett fysiskt brev?

Nu är mina målade stolar klara. Jag valde verkligen fräsiga färger, eller vad tycker du? Ska ha dem som rekvisita till min produktfotografering. Fast jag undrar just om jag inte ska köpa fler och byta ut våra stolar vid matbordet......hrm.....kanske åtta stolar i olika karamellfärger?




                                                                                                                     

Läckra va?
Nu ska jag strax hämta hem min nyklippte lille gosse från dagis, han blev så söt igår när han blev klippt. Extra gullig liksom. Härom kvällen när han skulle somna och jag nattade honom var han så trött. Han kläcker ur sig följande: Mamma jag är så trött att jag orkar bara inte soooova..... hi hi visst är det väl ändå för underbart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar