Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

Så gott det luktar!

Hej alla!
I morse när jag kom utanför dörren kände jag SÅ FANTASTISKT GOTT det luktade ute! Har ni märkt det? Jag slöt ögonen för en liten stund och lyssnade på härligt fågelkvitter och drog in härlig luft i lungorna! En blandning av skir grönska och doftande blommor ger luften en underbar doft. Ni har väl inte heller glömt att njuta av alla gula blommande rapsfält på markerna? Ibland är det så lätt att bara rusa förbi allt vackert, att man inte lägger märke till sådana här små underbara ting som finns alldeles runt om oss.
Idag har jag tagit lite nya foton på de vita träskorna, vilka användas till ett alldeles speciellt syfte....Detta kommer jag berätta mer om snart! Ha en underbar vårdag!


Dessa träskor doftar också ljuvligt - fast av skinn!

Made with love.........

....lovingly designed for special you!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar