Leta i den här bloggen

torsdag 31 maj 2012

Vackraste rosen finns på hemköp

Hu så kallt! Vart tog sommarvärmen vägen? Sitter med pappersarbete men kände att fingrarna var stela och kunde knappt bläddra i pärmen. Det hela känns bättre med en kopp te som man kan värma händerna kring. Och gott lyxknäckebröd skadar inte heller :) Det hjälper i pappersgörat.


Tänk att man kan ha rosor som står lika fint en hel vecka. Tre veckor i rad har min man gett mig rosor som han köpt på Hemköp i Lomma. Nu när han är på resande fot gick jag själv och köpte mig en bukett igår. Kan ju inte vara utan nu när man vant sig liksom :)

Var tvungen att plåta, titta så vackert - min färg och allt....




Föresten du vet väl om att du kan vara med och tävla om ett par Smyckestofflor på bloggen lantlif

Anette drar en vinnare imorgon.

Ha en fortsatt härlig helt vanlig torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar