Leta i den här bloggen

fredag 28 september 2012

Reklamplank och fotografering

Då har ännu en arbetsvecka passerat! Tiden går fort när man har kul. I helgen blir det till att fixa ute i trädgården, lite höststädning. Tänkte också sätta upp följande lilla plank i vår häck som jag tänkte kunde vara bra reklam för alla barnvagnsdragandes mammor som passerar förbi i vår gata :) Har köpt snäppramar som man kan byta bild i och som håller för regn.
Som ni ser gör jag också reklam för min fotografering. Älskar det :)


Vill du boka en fotosession med mig, kan du välja ett paket i webbshopen. En översikt över vad jag har att erbjuda hittar du här i min prislista.


Nu börjar de fina höstfärgerna komma så smått på träden. Vi håller tummarna för att det blir många härliga höstdagar i oktober!


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar