Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Herr uggla och kanin trängs på bänken

God morgon!
I helgen var jag och frossade i tygaffären Stoff och stil. Så underbart det är att gå omkring där, se alla fina tyger och sätta sprätt på fantasin! Så mycket man kan skapa!
Man skulle kunna tycka att mina tygstuvar här hemma räcker långt redan, men några fler bitar måste man ju köpa på sig.

Men igår kväll var jag duktig och gjorde av med några sedan tidigare liggandes stuvbitar. För ett tag sedan sydde jag en uggelkudde, och efter det önskade sig min lille femårige son sig också en kaninkudde. Inte mig emot sa jag! När jag kommer igång med ett projekt kan har jag aldrig förmågan att sluta. Så det blev en kaninkudde igår kväll. Så här blev resultatet, gillar ni den?


Mr långöra


Här har vi ugglekudden


Här har vi dem båda, hoppas de har mycket att prata om :)

Önskar er en fortsatt underbar helt vanlig onsdag. Vi ses!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar