Leta i den här bloggen

onsdag 16 januari 2013

Vacker vinterdag


Godmorgon alla!

En underbart fin vinterdag idag. Fick börja skotta av bilen, för den var helt insnöad....Inte ofta vi har sån här fint vinterväder här i Skåne.

Sitter och funderar på varför jag inte kan ladda upp foton från min hårddisk när jag bloggar. Det har ju gått innan! Kan endast välja foton från telefonen eller foton jag tidigare lagt upp. Någon som vet vad som hänt?
 
Idag ska jag fortsätta med det sista på min nya hemsida. Det är väldigt roligt att sätta designen, men det innebär också en massa pill och länkar och allt som ska fungera. Inom kort hoppas jag kunna släppa den så den går live. Då får vi fira!
 
 
Ha en riktigt fin vinterdag, kör försiktigt i trafiken. Mina tankar går till de familjer som blev involverade i stora krocken på E4an igår. Hu så hemskt!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar