Leta i den här bloggen

måndag 21 januari 2013

virkade bakelser

Aj,oj....aaaaj

Idag är det svårt att röra sig. Träningsvärk. Tillbringat en ljuvlig helg på spa med goa vänner och familjen. Det satt fint för själen.
Nu har jag provat på olika träningsformer som zumba, cross training och body pump (eller bungy jump som min son trodde jag skulle gå på efter jag väl uttalat det otydligt). Men det blev kanske för bra för en otränad kropp. Men det var kul!



Skönt att få vila efter hård träning....




















Nu är man tillbaka till verkligheten igen. Det känns också härligt. Nu sitter jag och planerar för kommande evenemang i vår. Det blir bra det här. Har en del nya spännande samarbeten på gång.

 Gillar ni föresten mina små virkade prinsessbakelser?

Jag har beställt en hel bok om hur man kan virka kakor och tårtor. Mums för ögat!
 
Hoppas ni har en lika fin vinterdag som vi har i Skåne idag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar