Leta i den här bloggen

måndag 7 oktober 2013

Träskovisning i höstmörkret

Höstmörkret börjar göra sig gällande. Då är det desto mysigare att få komma in i värmen, mysa vid tända ljus och bara vara tacksam över att man har ett varmt bo att krypa in ni.

I onsdags höll jag öppet i mitt showroom. Jag hälsade alla som ville välkomna att komma och kika på och prova skor.


Lyktan var tänd, mattan var utrullad och alla skor framsatta.


 
Tack alla ni som kom förbi. Det var roligt att ses. Om du var en som inte kunde komma den dagen, är du alltid hjärtligt välkommen att komma och prova en annan dag ifall du bor nära. Vi kan komma överens om en tid som passar, bara ring eller sms:a 0704-328868. Jag ser fram emot att se dig :)
 
Avslutar med att bjuda på en höstbild som jag tog när jag var ute och promenerade igår eftermiddags. Ljuvliga färger ute nu hör ni ! Jag njuter av allt vackert, med eller utan kamera :)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar