Leta i den här bloggen

måndag 16 maj 2011

Älgar på Kungsportsplatsen!

Hejsan hoppsan!
I fredags var jag på liten resa i Göteborg och besökte flera fräscha butiker. På Kungsportsplatsen möttes jag av denna syn:
Jätteroligt att se att turistbyrån hade skyltat med mina tröjor, på bästa plats och allt i Göteborg!
Vilka mysiga små butiker jag hittade i Göteborg, jag som aldrig är där hittade flera styckna med trevliga affärsinnehavare! En butik hette fina frön, http://www.finafron.se/, där Linda bland annat säljer jättesöta kläder i egen design! När vi pratades vid visade det sig att vi båda hade liknande historier - efter våra barn kommit till världen fick vi andra värderingar och idéer, bytte karriär för att satsa på drömmen inombords och lyssna på hjärtat! Verkligen kul att träffa likasinnade personer.
Idag har jag varit hos tansläkaren med äldste sonen - han knockade ihop med lillebror igår och fick en flisa av nya fina framtanden utslagen......ingen åtgärd som tur var, och ingen tand skadad, men nervös blir man allt. Det är mycket man får på köpet i sitt föräldraskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar