Leta i den här bloggen

måndag 2 maj 2011

Från handelsbolag till Aktiebolag!

Hej hopp!
Ny vecka! Nya utmaningar. Från och med nu byter vi bolagsform från handelsbolag till Aktiebolag. Så nu kan jag också kalla mig för VD och styrelseordförande, hi hi.  Det är mycket pyssel med bytet, men nu har vi snart alla bitar på plats. Tur jag är omgiven av så kunniga familjemedlemmar som kan hjälpa mig på diverse sätt! Tack alla! Min äldste son sa igår, nu är vi snart insyltade allihop i ditt företagande Mamma, vi små var ju med och hjälpte dig att rama in foton till FORMEX mässan! Det är väl ändå härligt! Men mest hjälper mina små älsklingar mig att hitta inspiration till produkterna jag tar fram och förhindra mig från att jobba dygnet runt!
Jag hade verkligen kunnat göra det för det är så himla kul!
Idag har jag fått beställning av den lilla mysiga butiken Lotta-Mari i Kåseberga hamn, vilket känns jättekul! Dit kommer ju många svenska och utländska turister för att besöka Ales stenar så jag tror de kommer att sälja bra av mina t-shirts och brickor. Se http://www.lottamari.se/, jag såg att de hade läckra tofflor. När jag kommer ner dit ska jag ta och  köpa mig ett par nya, jag ÄLSKAR tofflor av allehand slag!
  Pia ToffelnVera SandalKåseberga toffeln rödLäckra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar