Leta i den här bloggen

tisdag 10 maj 2011

Produkter som matchar de blommande rapsfälten!

Voilá! Inramad och klar - en fin liten tavla.

Postern levereras i papprulle med etikett.

Som återförsäljare kan man ju exponera posters så här tex i sin butik - det ser väl trevligt ut?
Nu är mina nya posters nästan klara för försäljning. Räknar med att kunder och återförsäljare kan beställa från och med nästa vecka. De blev riktigt fina om jag får säga det själv. En lättplacerad liten historia på 30x40 cm, lätt att hitta ram till och allt.
Jag ramade in min favorit (min lille Elias bakifrån som plockar en maskros) i en svart ram och det blev hur fint som helst. Budskapen jag sätter på mina posters är lite tänkvärda rader som syftar till att påminna oss om enkla, basala saker men som faktiskt inte alltid är så självklara!
"Enjoy little things in life" t.ex - det är inte alltid det stora vi ska gapa över utan ofta är det de enkla små sakerna som skänker mest glädje. När Elias sprang omkring och lekte vid det gula rapsfältet var han fullständigt i nuet, hittade en liten maskros som han ville plocka. Jag som mamma, såg hans glädje i detta (genom kameran visserligen!!) och detta gjorde mig lycklig och varm inombords. Det finns så många små saker att upptäcka! har ni tänkt på så vacker en maskros är? har ni studerat den i detalj?? Detta är en bra övning för att träna på att vara i nuet! Det finns så mycket vackert runt om kring oss att bara ta in, därmed har ni budskapet på postern "Beauty is all around us to be captured". Eller varför inte ta en titt på postern "Today is the best day ever" varje morgon när du stiger upp och upprepa detta för dig själv - om du intalar dig att det blir en bra dag så brukar det bli det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar