Leta i den här bloggen

fredag 27 maj 2011

Färgglatt på mage och rygg!


Hejsan svejsan!
Då har ännu en vecka svischat förbi. Det var roligt att Åsa Vilbäck "Dr Åsa" visade tavlan på sin blogg som vi skickade till hennes baby Elle. Med en gång rusar besökarsiffrorna upp på ens hemsida och lite extra beställningar kommer in. Verkligen roligt. Denna veckan har det annars mest blivit leverantörsletande, företagsprofilering och föreberedelse inför Lommafesten som går av stapeln imorgon. Som ni kanske såg på facebook har jag fått ett par jackor broderade med min logga på ryggen. Jag har tänkt fixa detta länge - att vara sin egen reklampelare är ju perfekt! Nu hittade jag ju Sandra på tusen trådar som kunde fixa detta snyggt åt mig. Ska bli kul, kanske kommer de på posten tillbaka till mig idag. Jättespännande!

  
Jag har också fixat mig en t-shirt med ett färgglatt tryck på magen och loggan på ryggen. Den blir bra att "skylta" med i sommar när man befinner sig på olika platser i Sverige.
                                                    
Oj, det var en dålig bild......Så här ser trycket ut på framsidan: 
Nä, nu ska jag gå och sätta upp mina saker på församlingshemmet här. Det kommer att vara en liten utställning där imorgon när det är Lommafesten. Välkomna alla som har vägarna förbi! Sist men inte minst:


Ps) Hörde ni att Lomma blivit utsedd som Sveriges bästa boendekommun? Hurra! Kanske är det den  färggladaste också......hi hi Ds)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar