Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

Färgglad påsk på er!

Ha en Färg- glad Påsk!
Vilka härliga vårdagar det är nu! Igår cyklade jag och familjen till Alnarpsparken här strax utanför Lomma och tog med lite nybakade muffins i picknick korgen. Mysigt, mysigt, det var som om marken var tänkt av en tät blomstermatta, med scillor, vitsippor och annat vackert. Tala om att det var i "Color your life´s smak"!
Idag har jag packat en order till Stockholm, en ny butik ringde upp och betällde lite grejor. Hon hade sett mig på FORMEX i januari. Jätteroligt att folk har en i tankarna och faktiskt gör slag i saken även om det har gått ett tag! From imorgon tar jag lite påskledigt och tänkte ha påsklov med pojkarna. Ska förvandla lille Elias till påskkärring på onsdag morgon då det blir påskfest på dagis. Han tyckte det var en mycket bra idé att flyga på en kvast till dagis den morgonen. Tror jag ska hitta mig en kvast modell större jag med, så flyger jag bredvid honom, det kan ju vara ett kul färdsätt till dagis som omväxlings skull :O)
Önskar er en riktigt färgglad påsk med mycket godis och mys med era familjer. Kram!


Kolla så tätt, har ni någonsin sett så många vitsippor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar