Leta i den här bloggen

fredag 29 april 2011

Pastellfärgat godis för ögat!





Hejsan hoppsan!
Nu har jag äntligen beställt en digital ritplatta, inte en dag för tidigt. Det ska bli ett sant nöje att sitta och pula och rita med dess hjälp. Idag har jag en ny produkt att presentera för er; en ny sorts" poster" i fem olika motiv. Här kombinerar jag fotointresset med grafisk formgivning och summan blir "pastellfärgat godis för ögat" med ett tänkvärt budskap! (japp, det är min lille minste "godis" som är på bild). Jag håller på att diskutera detaljer med tryckeriet, ska få provtryck nästa vecka. Jag återkommer med pris, men storleken blir 30x40 cm, lagom lättplacerad som med en snygg ram blir en perfekt liten tavla. Säg gärna vad ni tycker! Igår var jag ute på landsbygden mellan Vellinge och Trelleborg och besökte ett urmysigt ställe. Pigga Charlotta med familj har öppnat café och butik i en renoverad och charmig "bonnagård". Rekommenderar verkligen stället som ett utflyktsmål en helg. Gör det snart när rapsen blommar så är den skånska idyllen komplett! Se http://www.slattarpsgard.se/. Fr.o.m nästa vecka börjar de sälja våra färgglada kort, vilket jag naturligtvis är jätteglad över. De passar perfekt in i deras övriga färgglada sortiment.
Önskar er alla en riktigt trevlig Valborgshelg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar