Leta i den här bloggen

måndag 14 februari 2011

Aaaaaj, mitt tån!



Så där ja, nu har jag "meckat" lite med bloggens utseende, prickat till den litta samt lagt till ett fält under varje inlägg där ni kan ange reaktion efter att ha läst inlägget (var inte blyga, det är kul med lite interaktion!). Riktigt kul att rå om en blogg faktiskt! Hoppas ni vill sprida den till vänner och bekanta så color your life snart blir världskänt, hi hi! Visste ni att vi fått träffar på vår hemsida i 22 länder nu?!  Tycker jag är lite kul faktiskt, men undrar samtidigt hur det går till när de hittar en.... xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Vad nu då undrar ni? Jo, kryssen betyder hostningar, var tvungen att hosta där ett tag, sorry (mmmm, den är kvar....än.... och lika förfärlig).
Alldeles nyss var jag inne i postens system igen och härjade med följesedlar. Tur att man inte är rädd för datorer, för allt är då inte självklart inte. Äntligen lyckades jag idag sätta in etikettarket åt rätt håll i skrivaren, så det blev det riktigt snygga följesedlar till paketen idag. Vet inte varför jag envisas med att göra fel hela tiden!
Jag hoppas ni får en riktigt härlig  a l l a   h j ä r t a n s   d a g  idag; var rädd om nära och kära och låt kärleken flöda mer än vanligt just idag! Jag blir själv alldeles varm inombords när jag tänker på de mina. Jag måste berätta -min gosige lille treåring som just nu har lite svårt med bestämd/obestämd artikel samt en och ett, sa så här i morse när han slog tån i tröskeln: "Aaaaj, mitt tån!!" Är det inte gulligt så säg??
Gillar ni mina foton? Dessa motiv, tillsammans med fem andra, kommer snart säljas som dubbla kort med kuvert.

Ps) Ikväll ska jag ge mina barn geléhjärtan -  FAST det är måndag Ds)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar