Leta i den här bloggen

tisdag 8 februari 2011

Jag går min egen väg i min egen takt

Man är en liten allt i allo i sitt eget företag. Man skriver fakturor, gör annonser, sorterar verifikationer, agerar säljare, agerar snickare, skyddsombud och företagsläkare på en och samma gång! Undrar egentligen hur min arbetsbeskrivning skulle se ut om jag skrev en......något brokig, heh?!  Egentligen borde man ha lön för alla de roller man har hi, hi. Detta ska jag nog ta upp vid nästa utvecklingssamtal, som jag ska hålla med min chef, dvs med mig själv, snart. Vad tycker ni föresten om denna bild som jag skapade idag (när jag egentligen skulle göra helt andra saker....).

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den är jättebra! Både bilden och kommentaren.

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild och text! Du är så duktig:)!

    SvaraRadera