Leta i den här bloggen

fredag 4 februari 2011

Nya bekantskaper!

Vad trevligt det är att stifta så mycket nya bekantskaper. Har suttit och sorterat visitkort från FORMEX mässan i olika högar. Så många trevliga butiker och människor det finns i vårt avlånga land, och andra länder också för den delen. Roligt att en del av dem lade en order direkt på mässan fast jag var en helt okänd leverantör för dem, några andra har droppat in efteråt vilket också är en kul överaskning. En kontakt som jag också ska bevara väl är en barnboksförläggare som jag träffade på FORMEX. Helt plötsligt har jag en kontakt till ett förlag som kanske skulle kunna ge ut min barnbok?? Lugn, lugn, den är inte skriven än och inte illustrerad än, men detta är ett projekt jag har på 2011 års lista. Efter tre barn och ett oändligt läsande av barnböcker har jag fått en känsla för vad som ungefär går hem. Allt finns i mitt huvud, så det är bara att sätta igång......önskar att veckan hade fler arbetsdagar, är det fler som känner det så ?????

1 kommentar: