Leta i den här bloggen

onsdag 9 februari 2011

Hostanfall och skrattanfall

Idag är det bara hosta som gäller.....jag har hostat mig igenom hela natten känns det som. Fy vad hemskt, det bara killar och killar. Tur man inte ska ut på någon säljrunda idag.... då hade INTE första intrycket av mig blivit så bra, det kan jag lova. Minns fortfarande (och med mycket dålig samvete) hur jag under en fysiklektion på högstadiet fick ett enormt och okontrollerat skrattanfall för att min lärare hade fått rethosta, och kunde inte säga ett ord förrän hon var tvungen att hosta. Nu vet jag hur hon kände det, hemskt, stackare. Och att man var så tjaskig och bara skrattade - men är man funtad som jag är så GÅR det bara inte att lägga band på sig. Kommer också ihåg att jag och min kompis många år senare blev kallade "j-a fnittror", efter en urtradig föreläsning under vilken vi hade suttit och guppat upp och ner, högröda i huvudet och försökt dölja att vi skrattade som galningar.....fy, fy. Idag har jag nappat på en annonsering på http://www.hemmaportalen.se/ , inom kort kommer Color your life vara exponerat på denna site - Sveriges största inköpsguide på nätet, kolla gärna, ni hittar säkert vad ni söker där till ert hus, om ni så ska renovera badrummet eller köpa en barntavla till barnkammaren.

1 kommentar:

  1. Ha ha, märkligt. Precis såhär känner jag mig oxå idag. Host host. Så fort jag ska äta så får jag världens hostanfall...:(

    SvaraRadera