Leta i den här bloggen

tisdag 15 februari 2011

Dansa limbo på loftet, tjohoo!

Ibland MÅSTE man röja och ordna. Nu har jag mot alla odds lyckats trycka in ännu en bokhylla på mitt lilla loft, och hur detta egentligen är möjligt vet jag inte. Snart får jag åla mig fram mellan bokhyllor, kartonger, packmaterial och skrivbord! Som att dansa limbo ungefär!! Imorgon är så det dags att få hem alla kläder från Indien - det är bara att bita ihop och se de närmsta dagarna som ett inferno här hemma i vardagsrummet med lådor överallt och kläder i olika högar. Jag är alldeles säker på att lille Elias vill hjälpa till, så blir oredan komplett.....Det ska bli riktigt skönt att få iväg en del och få in en del på "lagret". Undrar bara hur länge det håller att ha lager hemma- kanske kan man få nalla lite utrymme i vårt kommande hobbyrum - så går det ett tag till...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar