Leta i den här bloggen

fredag 11 februari 2011

Blomfår eller stålullsfår, det är frågan?

Vad härligt det är med kreativa människor! Har idag haft möte med en god vän och kollega och jobbat och spånat idéer. Helt knas hur hjärnan går igång, man vill så mycket och allt är faktiskt möjligt!! Den ena idén ger den andra....idag blir det till att hämta nya kort på tryckeriet samt att lämna in filer till ytterligare nya. Måste bara dela med mig av en rolig historia till er innan jag åker; jag gav min son en rolig historie-bok nu när han fyllde år -lyssna på denna och hör så knasig den är:

Vet du varför norrmännen ger sina får järntabletter?
-Nej?
-För att de tror att de ska få stålull!

Ha, ha visst är den knäpp? Jag tyckte den var riktigt rolig faktiskt. Jag försökte mata mina får med blommor istället i hopp om att jag skulle få blomfår, och vips! se det fick jag...se själv! Trevlig helg alla! Ses nästa vecka, och DÅ ska den räliga hostan vara borta.

1 kommentar: