Leta i den här bloggen

torsdag 3 februari 2011

Från reda till oreda!

Jag har nog under denna tid som jag hållit på med Color your life förvandlats lite som person.....på mitt förra jobb hade jag alltid ett städat skrivbord och extrem koll och ordning på alla mina papper. Nu ser mitt skrivbord här hemma ut precis som en del av de där "skräckexemplena" man minns....högar med papper överallt, halvfärdiga alster och skisser slängda lite här och var, pennor på golvet, emballage och kartonger staplade på varandra som ser ut att falla vilken sekund som helst. Frågar ni min man har jag nog också blivit mer virrig över lag - jag hänger upp barnens blöta jympahanddukar och frågar sen en stund senare om de hängt upp sina handdukar, jag glömmer bilnyckeln kvar i bilen med radion på (dött batteri så klart dagen efter...).Ja, kära vänner jag har nog förvandlats till en disträ konstnär, hi hi. På gott och på ont. Vi har rätt roligt åt det ibland (men ibland är det verkligen jobbigt att inte hitta vad man söker) Jag har dock än så länge en person jag kan skylla på - våran minsting Elias - för han ÄR faktiskt en riktig liten norpare av alla sorters ting - så det är inte a l l t i d mitt fel ....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar