Leta i den här bloggen

onsdag 16 februari 2011

Hemligt paket

Roligt att mina nya dopkort blivit populära! Jag har verkligen fått många förfrågningar på senare tid om dopkort, det är tydligen svårt att hitta några fina i affären :-D. Idag har jag skickat ett litet hemligt paket till Hanna Graaf - ja, just det, hon och jag är ju gamla "kompisar" för hon var så gullig och bloggade om lilla barnets tavla när vi satte igång med den. Nu håller hon på att inreda arbetskontor som ska vara barnvänligt och då tänkte jag förgylla hennes vita väggar med lite färgklickar. Vi får se om hon tycker det jag skickat är fint! Läs här Hanna bloggar om Lilla barnets tavla
Önskar er en fin dag idag mina vänner, får jag bara bjuda på ett rolig citat från min lille Goding? Jag sa till honom igår: "Du kanske kommer att få vattenkoppor nu eftersom de har det på dagis"! Han säger: "Neeej, vill inte ha vattentottor". Jag säger: "Jo, förstår du, det är mycket möjligt". Han svarar då: "Neeeej, jad vill inte ha myttet möjligt". Mitt lille gulletroll, han har ingen aning om vad som menas med mycket möjligt - tänk vad mycket man har att lära när man är tre år.

1 kommentar:

  1. Spännande, hoppas vi får se dina alster på hennes väggar:)

    SvaraRadera