Leta i den här bloggen

torsdag 10 mars 2011

En filmstjärna är född!

Igår kväll var min lille treåring på sitt gosigaste humör! Bäst att passa på, tänkte jag, och vi började dra fram kuddar, kolor, hattar och riggade upp en liten myshörna. Jag klädde honom i en älgtröja och frågade om han ville vara filmstjärna. "Oh, jaaa, de vill ja, svarade han". Jag knäppte kort efter kort, han åt kola efter kola, jag filmade små snuttar med min kamera och han rullade runt och hoppade bland kuddarna....Vilken härlig stund vi hade tillsammans! Från flera hundra foton och en massa olika videosnuttar satt jag och gallrade i förmiddags och knåpade ihop följande lilla reklamsnutt (ca 45 sek lång). Titta här!
Visst är han duktig och gullig min fine lille kille? Det är verkligen fantastiskt att vara mamma.
Ha en riktigt bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar