Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Omarbetning av barntavlor pågår

Jag har fått höra många gånger att det råder brist på barntavlor. Jag har ju nu i flera år handmålat motiv och sålt till barnrum, till dop, till nyfödde bebisen, till födelsedagsbarnet (och till vuxna som gillar in barnsliga stil!). Det är roligt att så många kunder har återkommit och sagt att de hittat den perfekta doppresenten. En kund har faktiskt handlat 18 tavlor av mig!!
Men nu måste jag avveckla denna bit, av tidsskäl går det inte att fortsätta måla för hand längre. Nu är det tryckta tavlor som gäller hädanefter. Idag håller jag på att omarbeta mina bästsäljare, och motiven får då lite ny tappning och kanske också med barnets namn, dopdatum eller liknande tryckt på den. Nu vill jag ha era kommentarer och er input vad ni tycker om denna idé. Kryssa i rutorna nedan eller skriv en kommentar. Visst vore det väl fint att kunna erbjuda kunden en skräddarsydd tavla till barnrummet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar