Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Putande magar i vårluften!

Nu blir det snart många bebisar som kommer ut ur alla runda magar! Jag tycker var och varannan kvinna har putande mage ute på stan....men visst är det väl så att de flesta bebisar kommer till under sommarmånaderna och föds framåt våren. Våren är därför en typisk barndopsperiod. Doptavlor är och har länge varit efterfrågade produkter hos mig, och därför väljer jag nu att lägga lite krut på nya sådana tavlor. I webbshopen kan ni nu se nya canvastavlor, 20x20 cm, som passar bra som doppresenter. Vi håller på att fila på detaljerna, men i dagarna kommer de att kunna gå att köpa till ett pris av 339 kr. Då får man en kundanpassad tavla uppspänd på canvas! Se exempel nedan. Varmt välkomna!

Ps) Mina handmålade tavlor kommer nu att förvinna ur sortimentet. Jag tackar alla kunder som handlat dessa under åren som gått! Ds)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar