Leta i den här bloggen

måndag 28 mars 2011

Ligga i Lund



Hej alla! Har ni haft en trevlig helg? Jag har varit på bio med min lille söte och sett Lilla Anna och långa farbrorn. Det var så mysigt att få se dessa förväntansfulla ögon på en liten kille, sittandes i en stor pösig biofåtölj med salta popcorn i handen. Det gäller att fånga små ögonblick av lycka och bära det med sig.
Nu är det sommartid och allt, ljust och härligt, och våren är äntligen här! En månad till, sen är det första maj, magnoliorna slår ut och sen rusar tiden iväg och det är sommarlov! På tal om magnolior, vill jag passa på att berätta om mitt motiv "Ligga i Lund" som jag nu börjar sälja som högkvalitativa utskrifter på syrafritt akvarellpapper. Det kommer att kunna köpas i affären Lilla boden i Lund (och i webbshopen förstås). På motivet, som ju är ett specifikt Lundamotiv, har du alla attribut som hör Lund till. Tänk att det har gått 21 år sedan jag själv började studera vid universitetet i Lund.....längre tid har gått än jag var gammal då, hujedamej.....men i minnet har jag allt färskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar