Leta i den här bloggen

fredag 25 mars 2011

Har ni några galna tips och idéer?


Marknadsföring, marknadsföring. Det är ett svårt kapitel. Jag tar gärna emot fina tips från er. Smarta idéer, galna idéer....allt är välkommet! Jag och min man satt igår kväll och knåpade ihop vår första kampanj på Google. Den handlar om våra nya canvastavlor. Roligt att se imorse att det faktiskt fungerar! Tänk, även om det var första gången fick vi allt att fungera! Det där är man sällan inställd på.... Söker man på våra valda sökord kommer den ju upp! Häftigt. Har skrivit ihop en liten lista med punkter som jag ska beta av under dagen på marknadsföringsidéer jag själv kommit på.
Nu är alla tavlor som vi har för tillfället, upplagda för köp i webbshopen. Hoppas där finns någon tavla som du tycker passar dig eller någon du tycker om som du kan ge den till. Det kommer fler motiv, jag lovar!

Önskar er en fin helg allesammans, i eftermiddag ska jag och barnen baka våfflor (det är ju våffeldagen idag!) när de kommer från dagis och skola. Det ska bli mumsismask och mysigt verkligen, både att få käka sig proppmätt och att få dela glädjen med de mina små käraste.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar