Leta i den här bloggen

tisdag 1 mars 2011

En prickig vecka


Hej igen alla!
Förra veckan var en prickig vecka. Yes, vår lille treåring fick vattenkoppor och blev faktiskt ganska sjuk av det. Feber i fyra dagar och riktigt prickig. Det kom verkligen som en fin present; hela sportlovsveckan blev räddad. Men nu är Elias och "vattentåttorna" tillbaka på dagis igen. De fick följa med som han sa..
Jaha, då ska vi försöka komma igång med bloggandet och jobbet igen efter en veckas uppehåll. Har saknat skrivandet här, men när det är lov och barnen är hemma måste man pausa litta. Jag har nu en lång aktivitetslista här på skrivbordet. Många att ringa, leveranser att skicka, annonser att göra....Måste berätta något roligt; fick en order häromdagen från Skånes Djurpark som tar in våra älgtröjor och älgbrickor i sitt sortiment. Här passar tröjorna ypperligt så nu hoppas vi på en god försäljning. Glöm inte att kika in i deras butik i vår om ni har utflyktsmålet i tankarna. Är ni nyfikna på  mina nya fotokort så finns nu ett fördelaktigt paket att köpa i webbshopen. Kanske kan vara en bra gå bort present istället för vinflaskan??

1 kommentar:

  1. Så roligt Bet! Jag ska absolut kolla när jag kommer dit. Ska dit med lite vänninor i april så då ska jag titta om dem har och köpa!!

    SvaraRadera