Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Idag känner jag livet i mig!

Idag känner jag livet i mig! Så sa Madicken, och så säger jag. Vad härligt med lite vårsol och värme! Visserligen bara 9 grader men nu känner man i alla fall att våren är på gång. Om vi inte hade haft denna långa och dryga vinter så hade vi heller inte känt den glädje som vi nu känner när våren kommer. Tänkvärt eller hur?Jag vet inte hur jag ska kunna återgälda min make som fixade min dator härom kvällen. Sedan dess har datorn och jag verkligen varit bästa vänner! Vilken fröjd att arbeta igen. Det går som en dans att fixa till mina nya tavlor. Det kommer att bli en hel del nya motiv som jag kommer att presentera för er allt eftersom. Idag har jag jobbat med dessa doptavlor för pojke och flicka (canvastavlor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar