Leta i den här bloggen

måndag 14 mars 2011

Mamma är gammal och ful....

Hej mina vänner! Nu är det snart slutsnörvlat och sluthostat för min del. Igår fick jag penicillin så nu ska väl trycket över bihålorna, hostan och öronvärken äntligen ge med sig! Det är skönt att ha kontoret hemma så att ingen ser när man sitter här glåmig och halvsjuk i mysbyxor och jobbar....På tal om att känna sig ful; häromdagen frågade jag min lille kille "Tycker du att mamma är gammal och ful"? Då svarade han "Jaaaa....". Tack, tänkte jag, barn brukar tala sanning så då är det väl så då. Sen frågade min man som stod bredvid "Är pappa också gammal och ful"? Svaret blev "Jaaaa"...tyst...tyst....tyst...."och jag åsså". När han sa så kände vi oss båda mycket bättre, för att Elias är gammal och ful det är då inte sant i alla fall. Kanske det inte ALLTID är sant att av barn får man höra sanningen (hoppas det i alla fall....). Hur som helst jag kommer alltid vara barn oavsett ålder, det är ett bra talesätt det där att man är inte äldre än man känner sig. Idag har jag fortsatt skeppa iväg posters till kunder runt om i landet, sen har jag fortsatt med mina tavlor. Jag ska satsa mycket på doppresenter framöver, och då särskilt tavlor. Här får ni se smakprov på en ny tavla som kommer att säljas som canvastavla inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar